DEJAVU.

Assalamualaikum..

Haa kalau dah mula tulis blog tangan mula la tak boleh stop nak menulis. Hihi.

Takda apa sangat pun. Cuma nak share lagu yang aku tengah ulang berapa puluh kali pun tahla dari semalam. Berhantu sungguh lagu ni. 

Antara part yang paling aku suka:

Aku bukan lemah tanpa cinta
Hanya tidak mampu sendiri tanpanya

Biarkan aku menangis kerna derita
Dia hadir mengubatkan rindu
Mengajarkan aku erti cinta

Namun semua tidak seindah ku sangka
[Chorus]
Dialah yang aku inginkan
Dia cinta yang kudambakan
Namun semua hanya tinggal mimpi
Terpisahnya cinta
Aku harus melupakannya
Aku harus memadam rasa
Namun hati tidak pernah mampu
Melepas kau pergi
Dialah yang aku inginkan
Dia cinta yang kudambakan

Namun semua hanya tinggal mimpi
Terpisahnya cinta
Setelah sedar dari mimpi
Harus ku terus hidup tanpamu
Kini ku pasrah segalanya
Tentang cinta
Nak share saja. Taknak luah apa2 kenapa minat sangat lagu nie. Ya ada kena mengena tapi biarlah rahsia. Cewah. poyo jap :P
OK salam ! :')












No comments: