YA ALLAH, SEMBUHKAN HAMBA :'(

Photobucket

Aku baru balik uitm, baru habis cuti seminggu. duk berjimba sakan kat rumah. Alhamdulillah. Cuti kali ni memang best sangat-sangat.. tq Allah :)

Tapi..
Tetiba hari ni nak balik, dugaan lah pulak.. malam semalam memang tak tau nak cakap lah, lemah gila. Muntah jangan cakap la. tskkkk :'( akibat penangan NASIK MENTAH. I mention it again, because of NASIK MENTAH! paling heaven bila aku muntah atas bas. kelam gila cari plastik. orang sebelah tengok pelik jaa :( hmm.. DUGAAN.

Now aku memang rasa marah gila bila aku terbeli nasik mentah.. Bukan apa, effect dia terok kot. Korang penah rasa tak penangan dia? heaven kot bila terkena. nak teriak suma ada. Sakit perut tak terkira. Bukan kejap-kejap pulak sakitnya. 

Yala.. dah lama sihat, sesekali Allah nak uji, kena la terima dengan redha. Cuma aku mintak, doa jangan lah terok-terok.. hamba datang nak menuntut ilmu Ya Allah. permudahkanlah.. amin..

Tolong doakan kesihatan saya.. :(



yes it is..

P/S : syukur alhamdulillah, sakit2 pun diberi kudrat untuk taip entry. :) 

1 comment:

Anonymous said...

smoga cpt sembuh. amin :)