Ayat Annoying Budak Zaman Sekarang

Asalamualaikum..

Meh aku nak tunjuk kat korang semua ayat perosak bahasa PLUS annoying.. aku tak tau lah kenapa budak2 zaman sekarang nie suka guna bahasa melayu ikot suka hati diorang ja..  Aku rasa bukan aku je yang annoying ngan ayat macam tu..

sye mnx maap klau sye dew buad sala tat awk .
sye bukan nanak lyan awk .
sye cme da ta bole accept awk dlam idop sye .

 bukan b'mkne sye benci awk .
 sye mnx maap sesanad awk .
 sye adew sbb yg kuat knpe sye ta weply text awk , ta angkt col wak , nanak jmpe awk !
 nieyp demi kpentingan sye gakx .
 siyesly sye da geli n awk .
 sye ta bole tmer prangai awk cam tho !
sye na jaoh tan dri dari awk .
 sye mnx maap tao .



Hahahaha.. aishhhh... sangat annoying kan? korang tengok ayat die je dah la, jiwang2 tu tak payah la fahamkan.. 
Ni ayat budak nie kalau aku bagi A.Samad Said bace aku tak tau la apa dia nak buat..
P/S : sila guna bahasa yang TIDAK annoying.. TQ..






Its Really Annoying my dear.. hihi..

4 comments:

----- ----- said...

haha~~..
best apa baca....kelakar...

ieyza afieyna said...

itu tulis budak ngada2.. hekhek.. :P

ieyfa syifa said...

setuju ! memang annoying.

Cik Humaira.. said...

Iza : yup. memang ngada2..haha.. mympah bace :P
ieyfa : tersangat annoying..hehe