Aku Sangat Risau Fikir Nasib Sem Depan.. :(

Assalamualaikum..

Actually aku sedang dalam cuti sem.. dan semakin hampir habis cuti sem, makin aku risau pasal banyak benda..
Astaghfirullah.. aku memang banyak pikir, sebab banyak risiko & kemungkinan yang akan terjadi sem depan..
Ada 2 things yang buat aku sentiasa pikir..
* Result Final Exam
* Risiko stay di rumah sewa yang.. ( rumah lama, so faham2 la..)
Ada banyak benda lagi yang merisaukan aku sebenarnya.. bukan tu aje.. 
I Really hope i can pass all of the papers.. Amin..


Hanya PadaMu aku meminta Ya Allah.. 




4 comments:

gengstudent said...

amin.. All da best ya =)..

Just Mini Love said...

muna kita masuk 20 november kan ?

Cik HUMAIRA said...

tq :)

Cik HUMAIRA said...

ye kot iza, muna x amik taw :P
hihi..nak enjoy je mse ni..:)