Minggu Yang Merehatkan :)

Photobucket


Dah lama ni tak tulis belog. Tulis pun maybe macam hapa je ayat nanti. hoho. Tapi ade aku kesah? Aku nak tulis jugak. ><''

Awal-awal sem kan, memang la takde kelas sangat. Lecturer pun duk pakat pi meeting la, blablabla.. banyak lagi sebab why class asyik kena cancel ja. Tapi benefit jugak la kat kami yang memang suka malas nak pi kelas nih :P

Sem pun baru je bermula, takde cerita sangat aku nak blabla n blaa kat blog ni.. nanti2 ada laa kot. Hopefully cerita yang baik2, amin.. kalau ada pun cerita sedih nanti kita cuba teruskan hidup laa kan. Hidup kena happy :D and kena positive. :)

Harap-harap apa pun yang jadi aku, kita semua tak lupa Allah. Senang dan susah tu ujian. Mudah-mudahan dapat tangani keduanya dengan redha dan bersyukur. Amin.

P/S : soon members yang buat trip ke air terjun kat area Kedah. Tak mintak izin my Bonda pun lagi nak pegi. Bonda suka risau kat anak dia nie. Em cemana eh? nak pegi tapi dalam masa yang sama tak mau bonda risau pasai aku.. :(  *DILEMA. ini seriuss... ! *gaya Wonderpets nyanyi.

credit 2 IlmiIslam.com


Sekian, assalamualaikum :)





No comments: